Pořady (9)
Na plovárně (1998)
Ta naše povaha česká (1993)
Kdo má jen trochu inteligence, sám ví, co jsme to za národ.
Náš venkov (2000)
Historie.cs (2008)
Večerníček (1965)
Mé hodnocení se samozřejmě týká staré gardy - Pohádky z mechu a kapradí, Malá čarodějnice, O víle Amálce, O Makové panence, O chytré kmotře lišce, Rákosníček apod. Moderní shit ani nebudu komentovat.
Magion (1984)
Staré zlaté časy našeho dětství...aneb kam zmizelo "magické oko"? :(
Vega (1987)
Ach Bože, proč musel tohle všechno převálcovat moderní prostoduchý shit?!
Hry bez hranic (1965)
Vždycky jsem milovala úvodní znělku, jak tam ti barevní panáčci běží k té koruně. Parádní nostalgická záležitost. :)