Recenze (70)
La Llorona: Prokletá žena (2019)
La Llorona je horor plný lekaček, ale tak nějak očekávaných. Samotný příběh plačící ženy je ukázaný jen na začátku filmu a zmiňovaný letmo, ale není to špatný horor. Nenadchne, neurazí.
Řbitov zviřátek (2019)
Je to jeden z těch lepších a mírně nadprůměrných hororů. Ta malá si svou roli užívá a jako zombie je kouzelná. 70%
Úniková hra (2019)
Únikovou hru nevnímám na 4 hvězdičky, ale ani na tři. Napětí filmu fungovalo. Já viděla docela slušný a mírně nadprůměrný thriller (70%). Parta lidiček, co přežili v minulosti vlastní smrt, je pozvána ke hře. Příliš pozdě tyto lidské figurky zjistí, že to není hra a že jde o život. Film mi připomínal Nezvratný osud a vlastně tak i skončil. Takže pravděpodobně brzo bude pokračování.
Šofér (2014)
Tak tenhle film byl masakr. Když se sejde parta A magorů, a zahraje si v neuvěřitelně vtipném nesmyslu. Jste unavení a chcete si prostě jen odpočinout, moc nepřemýšlet a hlavně se dobře pobavit? Doporučuji tento filmeček, je fakt dobrý.
Všude dobře, doma peklo (2015)
Když jsem se rozhodla na film podívat, doufala jsem, že nízké hodnocení a negativní komentáře jsou přehnané. Doufala jsem marně. A jen nevěřícně koukala, co za slátaninu se dá vymyslet a prezentovat jako komedie. Jen díky Patricku Wilsonovi jsem se dodívala a za jeho snahu dám dvě hvězdičky. Nemyslím, že zrovna tento herec má takové šílenosti zapotřebí.
Au Pair aneb Slečna na hlídání (1999) (TV film)
Na sobotu večer dostačující. Pohádka o chudé a chytré holce, jak ke štěstí přišla, mě bude vždycky bavit ve všech možných verzích. Za mě zasloužených 60%.
Aquaman (2018)
Nejsem žádný veliký fanoušek superhrdinů. Ale po šílených sračkách, co se točí v naši rodné zemi, je to milá a hezká pohádka. A to jsem na to původně nechtěla jít. Byla jsem příjemně překvapena, protože pan režisér James Wan prostě umí a má velmi dobrý cit pro výběr herců. Každý z nich byl na tom správném místě. _____ Jen taková malá poznámka, jak mám nefandit i zápornému hrdinovi, když vlastně chce zbavit moře lidských čuňat?
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Ve srovnání s loňskou Slíbenou princeznou, tohle dílečko bylo o malinko lepší. Dávám jednu hvězničku za snahu.
Bull (2016) (seriál)
Jsem celkem příjemně překvapena. Je to zajímavý seriál, který má mou pozornost. Také bych řekla, že je díl od dílu lepší. Jsem ráda, že jsem se nenechala odradit trochu zvláštním pilotním dílem. A mimochodem má slušný obsazení všech postav, což dělá taky hodně.
Černá listina (2013) (seriál)
Nechápu, co tady furt všichni skuhrají. Že by velicí odborníci? Je to dobrý seriál a výkony naprosto VŠECH herců jsou slušný. Co by jsme za to dali tady v ČR, kdyby se u nás natočilo něco takového a ne ty šílené seriálové slátaniny, co se u nás točí. Takže já pokazím snahu o snižování průměru. Dávám pět hvězdiček.