Recenze (264)
Karbon (2017)
A všichni dostali to, co si zasloužili. Bravurní thriller. Jen doufám, že hodnocení půjde nahoru.
Příběh služebnice - Ženská práce (2018) (epizoda)
Velmi vypjatý díl a opět to začíná být temné. Jediné světlo, je uzdravení malé Angely.
Agenti S.H.I.E.L.D. - Konec (2018) (epizoda)
Ach jo.....Tohle jsem na samotný závěr nečekal....
Agenti S.H.I.E.L.D. - Síla gravitace (2018) (epizoda)
Teda Talbote ty seš hajzl, styď se!
Avengers: Infinity War (2018)
Skutečně propracované, epické, nabité dějem i postavami, které si nepřekáží a každá má svoje místo. Doplněno skvělou hudbou. Opravdový zážitek. A myslím, že se k tomu budu i rád vracet. A navíc hodně otevřený konec, kdo bude žít a kdo ne......
Útěk do divočiny (2007)
Zajímavý snímek, nicméně občas bych souhlasil s počínáním, ale občas taky ne, Já osobně bych takhle nevegetoval. Jsem hold jiného naturelu. Nicméně přírodu a toulky přírodou mám moc rád. Ovšem zase se rád vracím do civilizace. Ovšem hudba je naprosto bezchybná a proto i ta čtvrtá *.
Belmondo (2015) (TV film)
Inu Bébel, je Bébel, co víc se dá napsat. Nebo se rozepsat na hodně dlouho. Proto jsem si přečetl raději knihu, mých 1000 životů. A vím, co jsem dřív nevěděl. Opravdu mistrovsky napsaná kniha, která se čte jedním dechem.
Zone Blanche (2017) (seriál)
Napětí, tajemno, vlk co pomáhá, sakra dobré na páteční večer. Navíc Francouzština, lesy a podmanivá hudba. Suma sumárum, inu za 5*.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
No to je, ale kravina Steve, bylo to nutný? Jestli to měla bejt parodie, tak jsem to nepochopil, jestli to bylo vyzdvihnutí něčeho, tak jsem to nepochopil. Měla to bejt komedie, tak jsem to opět nepochopil! Takovou změť nesmyslů jsem dlouho neviděl a asi jen tak neuvidím.
Agenti S.H.I.E.L.D. - Tajná dohoda (2018) (epizoda)
Sakra už pro ten konec, nakonec, spoiler jak hrom!