Recenze (35)
Díra (2019)
Temer dokonale - drama.
Ružové sny (1976)
Prijemna vzpominka zustane. Vynikajici film!
Cesta ven (2014)
Nejsilnější film, který jsem tento rok viděl... mazec
Skate of mind 3 (2018)
Po sportovní stránce slabý, peníze sponzoringu a ten čas by se dal využít k intenzivnějším cílům. Méně cestománie a více do toho tlačit, jinak super záběry.
Pražská 5 (1988)
podle komentářů, nedoceněná bomba Bersidejsi dokáže přinést i nejeden duševní zážitek
Ecce Homo (2006)
"Stačila minuta a byl v obraze"
Arsy-Versy (2009) (studentský film)
Neskutečně podnětné... jemná a propracovaná prádelní šnůra /viz.flipper/
Vertikal (2010) (pořad)
Pěkný pořad, zkažený reklamou, fuj
Finisterrae (2010)
Pěknej experiment, leč poněkud nudný
Pěna dní (2013)
za velmi slabou prostřední část nemužu více jak 3 ... myšlenkově originální surrealistický romaňták