Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Trojka je pro mě hned po jedničce nejlepší. Ze všech dílů nejprocítěnější, nejemotivnější...hlavně ten konec, při tom se vždycky rozbrečím. Jak se tam Gandalf s Frodem chlámou, to mě fakt dostalo. Úžasné zakončení jedné velké výpravy, které mě naštvalo.
Interview s upírem (1994)
Jako milovnice upírů musím říct, že atmosféra filmu Interview s upírem mě do pár minut totálně vtáhla. Není horor jako horor, těch jsem viděla dost, to samé s romantikou viz. sága Stmívání. Dramatické, napínavé, tajemné. Závěr jsem si představovala jinak, 5 * si ode mě zaslouží. Zkouknuto na doporučení spolužačky – "pisatelky" ještě kdysi dávno na základce. A dlouhou dobu po tomto doporučení jsem si nebyla schopna najít čas, teď nechápu, proč.
Zelená míle (1999)
Prokletý ostrov (2010)
Závěr mě upřímně zklamal, vzhledem k hlavolamu, jaký jsem po většinu filmu řešila v hlavě, jsem čekala mnohem větší zvrat. Výborná hudba, kamera, dialogy. Hra, tentokrát s mozkem a bez Douglase.
Hra (1997)
Pýcha a předsudek (2005)
Další moc pěkný film od úžasné paní spisovatelky.
Exponát roku 1827 (2008)
Zhlédnuto kdysi dávno v rámci školy. Jako němý akční film super. Od té doby jej nemůžu nikde na netu najít.