Oblíbené seriály (10)
Will a Grace (1998)
Kravaťáci (2011)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Odložené případy (2003)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Chirurgové (2005)
Troopers (2011)
Sherlock (2010)
Nová holka (2011)
Perfektní seriál, humor mi naprosto sedl :)))