Poslední recenze (923)
Late Night with the Devil (2023)
Nutno říct, že jsem si film, celkem zpočátku užil, ale postupně jsem ho i přes docela fajn humor začal nesnášet. Nejenže naprosto vykrádá duologii WNUF Halloween Special / Out There Haloween Megatape, ale z nějakého důvodu je ještě neaukrátnější k dobovému televiznímu vysílání? Jako opravdu černobílé behind the scenes, protože postavy mluví jako kdyby tam kamera nebyla a přitom je pár centimetrů od jejich ksichtu. Z WNUF si to bere satanistickou paniku, falešnou talk show, inspiraci skeptikem Randim, zmínění páru Warrenových, parodii na skutečné kontroverzní vysílání Ghostwatch z BBC, televizní reklamy, živý přenos a cold reading falešného psychika. Aspoň je dobrý konec, kde mixujeme realitu found footage, procházení flashbacky a nevěrohodného vypravěče. Procházíme všechny scény z minulosti a tak. Jenže to tu už taky bylo a mnohem lépe - konkrétně ve filmu VHYes z něhož je konec téměř vykradený. Tak si říkáte, co vlastně dostanete? Vizuálně to vypadá hezky, i když to není historicky akurátní (zvlášť CGI zvratky tam prostě nesedí), humor je fajn i když je tam jeho docela málo a ocenit se dají herecké výkony, production values a scénografie. Ale naprosto mě s*re, že kritici to nazvali super originálním filmem, jelikož na tomhle snímku není originální nic a to nepočítám jasné odkazy či parodie. A VHYes ten konec udělala líp a vtipnějš. Neironicky.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Kdyby tam nebyly ty stupidní pseudohluboký bláboly typu "kluk se nestane mužem, dokud nezemře jeho otec" byl by to docela dobrý meditativní film o sekání obilí.
Conan O'Brien musí vypadnout (2024) (seriál)
Conan is back. Vpodstatě Conan without Borders, s větším budgetem, více hranými skeči a gimickem s fanoušky. Co víc chceš? Nejlepší epizody Argentina a Thajsko. Conan O'Brien je stále vtipný, pln ironie, absurdna a trapno-humoru. Jediná vítka je to, že Norsko je pilot a zkouška formátu a Irsko je maličko odfláknutější než zbytek epizod, jelikož Conan tam jel hlavně, aby se dozvěděl víc o svém rodokmenu, ale jinak naprostá pecka. Další epizody doufám brzy.
Poslední deníček (29)
Ultimátní Oscarový Tierlist
Tierlist všech Oskarových filmů z letoška které jsem viděl. "S" je nejlepší a "D" nejhorší. Speciální místo pro Bratry - film, který poslali Češi i když bylo jasné, že Američanům bude ukradený. Srsly proč ne Úsvit? Jinak Chudáčky, Anatomie Pádu a Holdovers jsem ještě bohužel neviděl, pokusím se to napravit, co nejdříve.