Recenze (137)
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
První série byla dobrá, pak stagnace, ale výměny asistentek (jedna horší než druhá) a žádný posun hlavní postavy mě přestaly absolutně bavit...
Zdivočelá země (1997) (seriál)
A pak mluvte o tom, že je 30 případů majora Zemana agitka, tohle je ještě horší.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Hmm, hezká agitka...
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
příjemný seriál, který funguje i po letech
24 hodin (2001) (seriál)
Seriál v reálném čase (samozřejmě i s reklamními bloky), no do háje, beztak je to kravina!
Kočičí hra (1982) (divadelní záznam)
krása!
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
kravina
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
zklamání
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Pro mě nejslabší z Treků (samozřejmě původní sérii nebudu hanit vzhledem k době vzniku a postavení základů fenoménu), zároveň nejméně sympatická posádka společně s DS9.
O.C. (2003) (seriál)
Průměrný mozkožrout pro vypatlané adolescenty...