Poslední recenze (423)
Zlato (2022)
Čekal jsem víc - i proto jsem byl lehce zklamán. Víc napětí, víc atmosféry. A i přes vynikající výkon Zaca Efrona, jsem toho dostal jen lehce přes půlku. Podle mne z toho šlo vyždímat víc.
Zhoubné zlo (2021)
Já jsem to musel po 20ti minutách cca vypnout, protože tohle není ani béčkový, spíše déčkový horror. Absolutně bez ladu a skladu nesmyslně kladené obrazy. Už samotný začátek filmu avizuje, že se o žádný trhák jednat nebude. Snad najdu ještě odvahu to dokoukat, ale pro tuto chvíli bohužel jen jedna hvězda. Re.: Dal jsem tomu šanci,a zvedám hodnocení na průměrné.
Xtremo (2021)
Pro mne bohužel velké zklamání, které pro mne postrádalo pořádnou zápletku, příběh. Trochu mi to připadalo jako španělská verze “vengance” akčňáků s Jean Renem, mixnutá Punisherem. Španělé umí líp.