Recenze (1 085)
Elvis (2022)
Jsem velmi nasraný, že uchcaný Bohemian Rhapsody uspělo násobně víc než toto. A budu ještě více nasraný, jestli si Butler nebo Hanks nedojdou pro Oscara. Dokonalý hudební biopic. 10/10
Lovci lvů (1996)
Pamatuju, že svého času tohle dávaly pravidelně české TV v uplně mimo časy, snad nikdy to nemělo prime time, vždycky pomalu v půlnoci. Každopádně neuvěřitelně charismatické obsazení, Douglas, Kilmer, Wilkinson, Bernard Hill a John Kani. Celkově tahle dobrodružná stylizace Douglasovi sedne a škoda, že toho v ní natočil tak málo. Honby nestačily. On měl mít nějakého vlastního dobrodružného Jonese. Vlastně akční role obecně, i v Black Rain byl exceletní. Asi moc dobrý herec na akci. :)
Proti Větru s Danem Vávrou (2022) (pořad)
Vávra je idiot, netřeba to rozvádět víc. Nestojí za to.
Jáma Pekel (2020) (pořad)
Vávra je idiot, netřeba to rozvádět víc. Nestojí za to.
The Gray Man (2022)
Já se od začátku těšil na vtipný hate,vale kolem a kolem jsem se docela bavil. Gosling byl nijaký. AdA nevyužitá. Evans super, takového magora bych někdy rád v hlavní roli. Asi to osciluje někde mezi 6 a 7, ale čekal jsem větší průser, byť bych má tom měl papírově všechno nenávidět.
Láska hory přenáší (2022)
Poprosím někoho, aby mi v seznamu dovedností nahradil Táňu Pauhofovou za Natalii Germani. A pak někoho dalšího, aby mi nalil do chřtánu trychtýřem 2 láhve Myslivce, až se budu chtít příště podívat na nějakou další Československou romantickou komedii. To bylo fakt spektakurválně špatný. 2/10
Promlčeno (2022)
Ze Sedláčka jsem měl delší dobu srandu a vnímal ho negativně, ale poslední dobou mám pocit, že prostě neselže daleko pravděpodobněji, než známější jména s puncem geniality. A kdyby se točil projekt na kterém mi záleží, tak asi chci aby to dělal Sedláček než aby to podělal někdo se jménem a Lvy. Zajímavý a zábavný film přes svou řemeslnost. Myslím, že je Sedláček lepší režisér než scénárista, ale tomuhle by víc prospěla komornost a nápaditost. Některé věci tam byly přímo na dělohu. Otázka je, za co může Sedláček a producenti, kteří si tam prý prosadili závěrečnou doslovnost a vysvětlení přes jeho vůli. Kdyby to natočili jako Locke s Tomem Hardym, tak by to bylo geniální a nemuselo by se měnit ani moc a Roden by to bez problémů utáhnul. Takhle "jenom" 7/10 ale po dlouhé době spokojenost s českým projektem a taková že jsem se nestyděl. :)
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Moje hodnocení není uplně objektivní, protože jsem viděl první 15 a posledních 10 minut, mezitím jsem si byl zaběhat. Je mi jedno, že tam hraje hned několik hereček s vyšší klinickou účinností než má viagra, ale za ten závěrečný pokus o Bollywood bych rád tvůrcům připomněl, že má Indie jaderné zbraně. 3/10
Medvěd (2022) (seriál)
Shameless jenom s Lipem v jeho depkoidním módu a vlastně proč ne. Je to nesmírně kvalitní, jenom tam nehledejte moc komedie. Sranda, že jediný opravdový kuchař jim tam dělá údržbáře. 8/10
Men (2022)
Těšil jsem se na nějakou třaskavou kontroverzi a meeeeeh, škoda, že se Garland neumí víc hlídat. 4/10