Recenze (57)
Avengers: Endgame (2019)
Tohle je špatně, vemte Paříži Eiffelovu věž, kdo od ní pak pojede ...
Deadpool 2 (2018)
TOP, to musíte vidět !!! Jak tomuhle někdo může nedat 5???!!!
Kosmo (2016) (seriál)
Super zábava, unikátní, trefné, vtipné. Souhlasím s názorem, že to má potenciál a mohlo to být daleko delší!
Jason Bourne (2016)
Z řady to rozhodně nevybočuje. Atmosféra, hudební motiv atd. Spoiler: Jen mi prostě vadí, když vozidlo SWAT projede kolonu stojících osobáků a pak se zasekne o tři výherní automaty.... Ale doporučuju!
Lída Baarová (2016)
Film je super, ty pseudochytrolíni tady jsou mimo. Doporučuji!
Železná srdce (2014)
Přiznávám, že místy je to na mě už dost síla!
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Film je fajn, milej, svěží, úsměvnej. To jsou pocity, který jsme měl když jsem se na něj díval. Nechápu hatery, kteří tu dávají odpad a podobná hodnocení. Ano je tam reklama, ale ono se dá asi těžko u nás natočit film bez peněz. A žádný strach, rozhodně to není reklama se slogany jako v Ordinaci v růžové zahradě. Film doporučuji.
Akta X - Babylon (2016) (epizoda)
Za mě ok. Mulder na tripu mi silně připomínal Californication. Hudba je perfektní. Je to prostě něco nového. Jediná potíž celé série je malý počet epizod, kde by se taková epizoda lépe schovala a vnímala jako alternativní narušení stereotipu. Vím, že podobné díly jsem si v původních seriích dost užíval.
Star Trek: Renegades (2015) (TV film)
Jako fanoušek jsem se těšil a hodnocení zde nebral moc vážně. Ale toto standardu star trek seriálů nedosahuje ani zdaleka. **-***.
Terminator Genisys (2015)
Takže hurá do toho! Každej film dneska potřebuje novej nádech, aby na to děcka šli. Nicméně pokud jste fanoušek Arniho a vyrostete na předabovanejch VHSkách, tohle si sakra užijete. A na ty hipsterský keci fousatejch voslů co jezděj na kole bez přehazovačky a každýmu na nich záleží asi jako na hnědý pastelce, tak na ty se vykašlete. Co tyhle lidi bez náznaku vlastního mozku a svalový hmoty proboha dělaj na filmu se sedmdesátiletym rakušákem?!