Oblíbené filmy (10)
Ben Hur (1959)
Mission: Impossible (1996)
Viděl jsem tenhle film během svého dětství asi dvacetkrát, totálně jsem se jím nechal pohltit, doteď nevím, zda jsem odhalil všechny kličky v ději a už se to ani nedozvím, protože s věkem přichází i trochu nadhledu a film také zestárl. S trpělivostí jsem u této první mise došel až k pěti hvězdičkám.
Velká ryba (2003)
Moneyball (2011)
Vysoustružený skvost na vcelku nezajímavé sportovní téma. Perfektní režie, vynikající herci a geniální dialogy dokáží stoprocentně vtáhnout i do příběhu, který sám o sobě ani zdaleka neuchvacuje. Ještě zmíním Wallyho Pfistera, ten si odpočinul od Nolanovek tím nejlepším způsobem.
Moulin Rouge (2001)
boubelatý kníratý bohém a vládce se mění v charizmatického služebníka divadlu, počáteční chaos se mění v místy strhující vizuální podívanou, očekávání a představy ve skutečnou lásku a sypající se podívaná v úchvatnou salvu emocí, která může rozdrásat a zároveň srovnat mysl, jako se to stalo mně. zjednodušeně jeden z největších filmových zážitků mé divácké kariéry.
Já, robot (2004)
Asi můj nejoblíbenější akční film a proč? Protože ho natočil Alexandr Proyas, jehož megalomanství a snad až posedlost bombastickými záběry se zde potkaly s hi-tech prostředím, kterému nechybí i opravdu silný opěrný bod v podobě zápletky. Will Smith zde ukázal, že lze být stylový a ještě u toho dobře hrát.
Cesta do zatracení (2002)
Dannyho parťáci (2001)
Shrek (2001)
Film, který mě v jedenácti letech ,přivedl do kina' (už tehdy slováč s titulkama!), do té doby jsem skoro nechodil, takže jakkoliv existuje spousta intenzivnějších kinozážitků, tohle je srdečka, která kupodivu ani dnes neztrácí nic ze svých půvabů.