Poslední recenze (9)
Pátá vlna (2016)
Plny ocakavania. Vykreslenie sveta ako takeho pred a pocas vln super. Ale velke sklamanie ku koncu. Ked film sa pomaly dostava do akcie a clovek caka akcne vyvrcholenie tak tam pride bachorka o tom ako sa z nepriatela stal priatel a ako ju miluje a pobozka ju v komplexe zakladne ktora kazdu chvilu vybuchne. OOO boze! Muselo toto byt? Plus samozrejme pokracovanie kde clovek nevie ci sa tam bude riesit zamilovany trojuholnik alebo zachrana zeme. Scifi pre baby do 17r, ktore na to pojdu len kvoli chrumkavemu hercovi.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
To je tak ked z 200str knihy spravite trilogiu. Taha sa to ako sopel. A tie texty a konverzacia.... V tom lese to bol fail uplne mimo knihy. A tak isto aj navsteva u medveda Beorn-a. Sklamanie.
Stážisti (2013)
Paradna dvojka. Myslim ze lepsie by to zahral uz len Jim Carrey. :-D A Google mozem. :) A prestante trepat tie keci o sukromi na internete a podobne...