Poslední recenze (362)
Blue Beetle (2023)
Zatím nejhorší letošní film. Hurá.
Elvis (2022)
Od první vteřiny lze poznat, že se jedná o film Baze Luhrmanna. Což by nemuselo ničemu vadit, spousta režisérů má svůj osobitý styl. Co mi ale vadilo u tohoto snímku je, že film byl jako přes šablonu k nerozeznání od mého milovaného Moulin Rouge! Všechny ty průlety kamerou, postupy, narace, barevné schéma... Hlavní herec mi přišel vybraný dobře, s ním problém nemám. Tom Hanks na mě působil spíš karikaturně než opravdově. Neseděl mi způsob vyprávění a uměle vytvářená dramata. Uznávám, že bych si asi raději pustila Elvisův životopis na ČT1, takže cílovka jsem asi nebyla. :))
Domov snů na počkání (2022) (pořad)
Otravná ukřičená moderátorka. Tyhle formáty, kdy se všechno musí udělat strašně rychle, nestíhá se a vytváří se umělý tlak mě fakt nebaví.
Poslední deníček (2)
Whiskey Cavalier
Zrušili mi seriál. :-/ Úvodní znělka a Česká republika mi budou chybět.