Recenze (139)
Enid (2009) (TV film)
V dětství jsem přečetla mnoho jejích knížek. Myslím, že jako spisovatelka byla skvělá. Bohužel taková nebyla v životě. Potkat ji, asi bych jí nafackovala.
Melodie mého srdce (2007)
Krásná hudba, úžasný Freddie Highmore a závěr, který prostě nemá chybu.
Simonova kočka (2008) (seriál)
Každý kdo má doma kočku ví, že život s ní není úplně jednoduchý. Na druhou stranu nám dávají svou lásku. Psát o nich, že jsou svině je dost ubohý. Mám doma čtyři kočičky a u každé je vidět úplně jiná povaha. Jedna spí a je společenská, druhá plachá a neposedná... Kočky jsou silné osobnosti a my je musíme respektovat. Simon's Cat je vtipný a milý seriálek, který musí nás kočkaře určitě oslovit. A být páníčkem, který je netečný k nezbednostem své kočky se nevyplácí :)
Blázniví bažanti (1971)
Nejlepší Bažanti.
Dva muži ve městě (1973)
Téma filmu se klidně může stát realitou, i proto je to tak smutné a kruté pro diváka.
Babovřesky 2 (2014)
Zbytečné pokračování prvního dílu, který mě na rozdíl od tohohle bavil.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Ještěže tam byl Ivan Trojan, jinak by to skončilo ještě větší katastrofou.
Události (1993) (pořad)
V Událostech ČT je narozdíl od Novy trochu méně mordů. Většinu zpravodajství tvoří tlachání pánů poslanců či jiných podobně "inteligentních a prospěšných pro tuto zemi".
Televarieté (1970) (pořad)
Když se sešli Dvořák s Bohdalkou, tak to prostě muselo dopadnout dobře. Souhlasím s uživatelem Enšpígl, je to přesně to, co si myslím o dnešní televizní tvorbě.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Právem si zasluhuje prvenství, je to nejlepší přírodovědná série, kterou jsem kdy viděla.