Poslední recenze (7)
Vinaři (2014) (seriál)
Po prvním dílu, nemůžu hodnotit jinak než horší průměr... Humor, děj i herecké výkony mi přijdou dosti průměrné. Navíc mám pocit, že je to jako by si Pražáci hráli na Moraváky. Určitě to nebude seriál co by mě "každou neděli usadil před obrazovku"...
Banshee (2013) (seriál)
První díl mě uchvátil směsicí akce a dramatu. Nešlo si nepustit druhý díl. V seriálu jsou luxusní bojové scény a sem tam dobrý humor. Dramatičnost je neuvěřitelné a dokáže připoutat k obrazovce na celé hodiny... Za co dávám hvězdičku dolů jsou milostné scény, které bych už zařadil do porna. A také za "ponurost" obrazu (celé je to temné a tmavě zabarvené)...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Za celý film jsem se zasmál pouze jednou a to díky absurditě argumentace hlavní postavy. Velmi jsem postrádal spád a už od třetiny filmu mi bylo jasné jak to všechno dopadne (to nemám rád). I přes fakt, že jde o komedii mě dokázala více zaujmout moucha co proletěla vedle monitoru. Divím se, že jsem u filmu neusnul...