Recenze (477)
The Punisher (2017) (seriál)
Hodně, hodně dobrý seriál, který má vše co se líbí milovníkům akce. Jon Bernthal zahrál svou roli bravůrně, bez zbytečných nesmyslů a jeho akční scény jsou dokonalé. Skvěle zvolení "záporňáci", kteří se starají o neustále napětí a dobrý spád. Já se nenudil a seriál určitě doporučuji!
Na nože: Glass Onion (2022)
Celkem stylová mystery žánrovka, která je o něco lepší než první díl. Ten mne moc nezaujal. Líbilo se mi atraktivní prostředí samotného ostrova, hodně přepychu a luxusu. Z herců opět super Daniel Craig a sympatická Janelle Monáe. Edward Norton také dobré, ale zase příliš nenadchne. Celkem profesionálně natočené, dobře zahrané scény a samotné mysterium se jeví inteligentně. Stopáž 140 minut je trochu moc, ale přežil jsem to bez větších problémů!
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Tak nám ČT opět naservilovala (kdo jiný na to v nejlepším vánočním čase má) podprůměrnou sračku, zcela ignorující veškeré řemeslné základy filmového umění! Děj o hovně, humor pro dementy! Návíc ještě k tomu dívat se na vánoce na kokota Kluse, to je už fakt jen pro silnou náturu! Odmítám, aby se ze společných peněz neustále horovaly podobné hovadiny..!!! Tak pánové "umělci", příště se laskavě ukažte za svoje a NESERTE MĚ!
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tak to byl děs... To, že je to parta "neumětelů", bylo po pár posledních počinech jasné! Ale že Čubovi už totálně "jebne" a "stvoří" ještě větší "kokotinu" dále překvapilo! Štěpán Kozub má bezesporu talent od Boha, ale už by si měl uvědomit, že točit něco s takovými amaterskými dementy mu strašně ubližuje! Odpad!
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Velice solidní seriál, který pojednává o tokijském podvětí (yakuze) koncem 90.let. Hodně napoví o tamějších mezilidských vztazích, zabíjení, kultúře, ale hlavně fanatické a bezvýhradné, otrocké hierarchické podřízenosti v yakuzské mašinerii. Svou roli dobře zvlála hlavní postava Ansel Elgort, ale také další. Co mne udivilo, jak se v uvedeném seriálu nezvykle hodně kouří, prakticky každý má pořád v puse cigaretu a u Rachell Kellerové mi to už vyloženě vadilo! Ještě že cigaretu občas vystřídala pérem... Seriál ale doporučuji, já se nenudil a to je pro mne podstatné...
Volným pádem (2021)
Trapná kokotina...
Útěk z Pretorie (2020)
Tak pro mne velká nuda a nevěřil jsem, že se vydržím celý film koukat jak se Harry Potrat snaží (i za pomocí hoven) otvírat a zavírat dveře...?! Blbost hlavních aktérů a důvod proč se nechali zavřít na dlouhé roky je také víc než podivný a nepochopitelný! O to více, že se vše snad opravdu událo... Ale čemu dneska věřit ?! Hodnocení 70% mne trochu udivuje, ale samozřejmě to je každého věc...
Rudý přízrak (2020)
Tak opět příjemné překvapení z Ruska, které opět dokazuje, že umí natočit skvělé a napínavé filmy, které se v klidu vyrovnají těm světovým...
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Pro mne opět naprosto skvělý seriál, který nenechá žádného diváka klidným. Skvělý a uhrančivý Dexter Morgan opět tvrdě "trestá" své pečlivě vyhlédnuté oběti, které si to v každém případě zaslouží! Seriál je plný napětí a překvapení, které se každým dílem ještě stupňuje a graduje zapojením Dexterova syna. Skvělý je taky hlavní "záporňák" v podání Clancy Browna. Seriál určitě doporučuji a hodnotím zaslouženou 5.
Tři přání pro Popelku (2021)
Tak v této pohádce šlo pravděpodobně hlavně o "vyvážení" a obsazení různých menšin do děje a nasazení jakéhosi "moderna". Na mě osobně vše působilo spíše rozpačitě až trapně... Ale naše děti si asi musí zvykat! Pro mne zklamání a nepovedená obnova jedné z našich nejkrásnějších pohádek...