Oblíbené filmy (10)
Poslední pokušení Krista (1988)
Mrtvý muž (1995)
Tygr a drak (2000)
Dodnes zadržuji dech při vzpomínce na Mistra Li Mu Baie, kterak trénuje se Zeleným osudem a sděluje Shu Lien pravý důvod ukončení taoistických studí na hoře Wu-Dang...
Anglický pacient (1996)
Někdo věří v trpaslíky a Stromovouse...
Tenkrát v Americe (1984)
Neuvěřitelný epický snímek, který mě nadchl a který po opakovaném zhlédnutí považuji za jeden z nejlepších filmů, které jsem viděl. Zejména část filmu, která sleduje vývoj gangu je dechberoucí, včetně hereckých výkonů. Způsob, jakým jsou líčeny jednotlivé postavy snad překonává i filmy Martina Scorseseho. Výtečný filmový zážitek zakončující dílo i život znamenitého režiséra.
Bio Ráj (1988)
Podraz (1973)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Krásný poetický film, který mě vrátil o několik let nazpět, i do přítomnosti. Robin Williams a Marlon Brando :) zde podávají výborný herecký výkon.