Poslední recenze (1 948)
Pes (2022)
Takový šedý průměr, třetí * spíš jen za Lulu. Mě na těhle filmech neskutečně vytáčí to, jak ty Amíci furt těmhle vojákům děkujou....
Parťačky (2023)
Mélanii mám rád, Adèle Exarchopoulos mi taky nevadí, holkám to spolu docela šlo. Nicméně jednou asi stačilo. Ten závěr byl takový všelijaký, ne úplně dovysvětlený.
Domácí vězení (1996)
Velký, ale opravdu velký špatný, i na poměry amerického "béčka" a poloviny devadesátek.