Poslední recenze (258)
Zlatý podraz (2018)
Některý scény mě přímo iritovaly ("Tak, je poválce..."), ale v druhý polovině jich naštěstí výrazně ubylo a film dokázal místy i strhnout. Skvělá hudba (i když ta závěrečná hymna už na mě byla moc). Tři hvězdy za snahu - a za basket :o)
Úžasňákovi 2 (2018)
Akční scény jsem moc nevnímala, protože mě zaměstnávaly obavy, jestli mi 4D efekty nerozlijou pepsi a nevysypou popcorn... Nicméně Jack-Jack a Mr Reflux to hravě vytáhli na 5 hvězd :o) (Jen mi pořád vrtá hlavou, co to mělo bejt za existenciální záležitost, ten předfilm???)
Úsměvy smutných mužů (2018)
Výborná hudba, těžký téma natočený tak lehce, že se až nechce věřit, jedna hláška za druhou... a zase ta hudba, co mi nedovolila vstát ani od titulků.