Recenze (153)
Gran Torino (2008)
Nudná blbosť. Jediný dôvod prečo to má také hodnotenie lebo Clint Eastwood
Captain America: První Avenger (2011)
Len pretože to je podla komiksu tak tomu odpustím že ten film absolútne neuzáva že v WW II, bojovali aj iné národy ako američani. Dokonca aj to že Captain Homerika je vlastne dokonalým obrazom Hitlerovej predstavy človeka. Chápem že postava Captain Amerika mala svoj význam v 40-tych rokoch ale teraz jednoducho nie. Ktomu ten až nechutný americký patriotizmus až sa divím že tam miesto nacistov nedali teroristov.... Dve * za to že to je podla komiksu a za efekty. Inak 30%
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Dopredu som vedel že to nebude nič extra ale toto.... totalna blbosť, zlátanina. Dej nedáva absolútne zmysel a z nejakého nepochopitelného dôvodu si niekto myslel že bude "vtipné" keď sa postavy budú správať akoby boli postihnutý, neustále kričali a vydávali rôzne pazvuky. Keby som nezaplatil za lístok tak v polovici odídem. 20%