Poslední recenze (421)
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Tohle si pamatuji moc dobře, asi v Aeru nebo kde to bylo, prostě týpek, co se v jedné zemi stal Goťákem Kájou, a nikdo o tom tam odkud pocházel nevěděl... jako podruhý si to nedám, ale jako dokument v kině to šlo a odsejpalo fajnově! [70%; někdy 2015 Kino Aero tušim]
Jan Žižka (2022)
Pěkný krásný povedený barevně vycizelovaný americko-nastylovaný béčko české provenience! Roden, Vetchý, Ben Foster s okem i pak bez, unylá princezna, co neviděla Markétu Lazarovou, zašmodrchaný příběh i pro lokála, co o Janovi, Zikmundovi a Jindřichovi něco četl (ale už dávno). No helemese, člověk musí smeknout, tady odsaď tohlecto udělat, všechna čest! Pár prostřihů na tu naši krásnou zem luhů a hájů, máme se tu hezky, né že né! [60%; 2023-01-08 Home sweet home]
Terapie láskou (2012)
Se mi to líbilo tenkrát asi dost s A., byl tam humr 🦞, byla tam láska ne-asi 💕 a vůbec to bylo celé takové milé a v(z)tahující. A Bradley i Jennifer mlaďoučtí jak labuťátka na rybníčku ve Stromajdě. No nekupte to! [70%; asi 2015 Home sweet home]