Recenze (159)
Superman, Spiderman nebo Batman (2011)
Jestli to jde říci i o pár minutách filmu, táhne ho naprosto úžasně hlavní dětský herec. Opravdu chytne za srdce.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Celkem příjemné překvapení. Příběh nenudí a spolu se vtipy si drží ducha komiksu. Co však u mě zásadně sráží hodnocení je příliš okatý product placement.
Kdybych nevyhrál Zlatou palmu v Cannes (2011)
Velmi sympatický a chytrý snímek s bizarními situacemi vycházejícími z námětu. A: "Máte ženu?" B: "Proč se ptáte?" A: "No... Já to mám ve scénáři." B: "To já také." (Festival francouzského filmu)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Nejlepší televizní drama posledních let. Graduje, přilepí vás do sedaček (ano, i v kině bych si to dokázal představit), zmate, že nebudete mít jasno kdo jsou ti dobří a kdo ti zlí, uběhne jako voda. Je vidět, že čím méně dílu televizní série má, tím je lepší. Realističtější bratříček 24 hodin. EDIT: Druhá série o mnoho slabší, třetí už raději sledovat nebudu. Hodnocení 5* patří první sérii.
Až vyjde měsíc (2012)
Bál jsem se, že po všech předchozích počinech W. A. budu mít příliš velké očekávání, ale autorova preciznost zapříčinila, že něco takového prostě u jeho filmů asi neexistuje.
Dva nula (2012)
Mé hodnocení je velice zabarveno tím, že jsem čekal dokumentární film, jak bylo inzerováno. Místo toho jsem se dočkal několika lidí s porty na fotbalovém stadionu, který slouží jako kulisa pro jejich přehrávání. Zajímavý nápad se slabým provedením. KVIFF 47 nehodnoceno
Eddie - náměsíčný kanibal (2012)
KVIFF 47 ***
Yuma (2012)
Příjemné nahlédnutí do Polska 90.let. Bohužel postupem času člověk ztrácí propojení s postavami a konec už tolik neprožívá. Komentář režiséra, ve kterém bylo vyjasněno jak je to s originální jumou, zvedl hodnocení o půl hvězdy. KVIFF 47 ***
Bob hazardér (1956)
KVIFF 47 ****
Na slaměné cestě (2012)
Jediné, co lze filmu vytknout, je "levnost", kdy se v každé scéně vyskytuje jen pár lidí. Jinak oceňuji pěkné lokace a hudbu. KVIFF 47 ***