Recenze (112)
Adria Blues (2013)
Trefná tragikomedie, která se dotýká následků války v bývalé Jugoslávii? Ale kdež - lež jako věž! Nekoukatelná nuda,v níž se hodinu a půl vůbec nic nestane ...
Transformers (2007)
Nudná stupidita primárně určená třináctiletým puberťákům, kteří si ještě hrají s autíčky, ale zároveň už sjíždějí porno a onanují nad fotkami sice krásné, leč prachmizerné herečky Megan Fox.
Invictus: Neporažený (2009)
Kýč jak bič, ale dobře zahranej.
Jurský masakr (2012)
Aneb jak si Justin Bieber vyrazil na Cestu do pravěku, pardon do Jurského parku, skamarádil se s dinosaurem a vyřešil svůj problematický vztah k otci.
Cesta do lesa (2012)
Na můj vkus zbytečně přehoubované.
Záblesky chladné neděle (2012)
Hodně nevydařený pokus o český krimithriller, který v první půlce spíš nudí a v té druhé už jen baví nechtěným humorem. Smutné je, že film selhává nejen ve vykonstruovaném scénáři, ale i v hereckých výkonech, pro něž je typická topornost a až divadelní přehrávání. Ale aspoň jedna hvězdička za jakous takous atmosféru díky hudbě a kameře a druhá za prdelku Adély Petřekové.
Bastardi 3 (2012)
Značně naivní společenský apel založený na scénáři plným klišé, ale zároveň otevřeně rasistický film, za který by se nestyděl ani Veit Harlan (Žid Suss) nebo Fritz Hippler (Věčný Žid). Zvláště scény "blonďaté holčičky vs. cikánští chlapečci" vypadají jakoby nešlo o amatérštinu z roku 2012, ale o propagandu z roku 1942. Není však vyloučeno, že za třicet let bude trilogie Bastardi považována za základní pilíř českého exploitation filmu a tyhle drobnosti budou Tomáši Magnuskovi odpuštěny. :-)
Gottwald (1986) (seriál)
Když to člověk bere jako instruktážní komedii o dějinách komunistické strany, tak to není úplně špatné ... :-) A Kléma jako agent Kominterny James Bond - proč ne?
Bastardi 2 (2011)
Dadaistická hříčka, v níž je všechno tak blbé, až to není ani vtipné ...
Ráj: Láska (2012)
Krásně zlomyslný a cynický film.