Recenze (14)
Normální lidi (2020) (seriál)
Páčilo sa mi to, veľmi.
Kolonie (2015)
Mňa to bavilo a bolo to napínavé až až. Herecké obsadenie výborné. Komentátori tu asi zabúdajú, že je to natočené podľa skutočnej udalosti, takže asi príbeh len nesplňa očakávania diváka zhýčkaného nepravdivými a vymyslenými akčnými príbehmi ;)
Come un delfino (2011) (seriál)
Myslím, že by sa malo natáčať viac takýchto filmov. Láskavosť a dobrota (hlavných hrdinov) menila ostatných v lepších ľudí a preto sa mi tento seriál páčil. Navyše sa točil na nádherných miestach. Jeho nedostatky v tomto svetle nie sú, pre mňa, podstatné.
Útěk do divočiny (2007)
Pozoruhodný námet, pozoruhodný film, pozoruhodný osud, pozoruhodný herecký výkon nielen hlavného hrdinu a pozoruhodná réžia. V neposlednom rade pozoruhodný zážitok z filmu.
Prázdná kolébka (2010)
Neobyčajne silný filmový zážitok. Je smutné, že námet je skutočnosť a nie fikcia. Smutné, ak niekto po vzhliadnutí tohoto filmu napíše do komentárov, že sa nudil ,alebo že v ňom film nevyvolal žiadne emócie. Určite to nie je chybou filmu.U mňa to bolo práve naopak. Je to film, na ktorý tak skoro nezabudnem.
Dva mezci pro slečnu Sáru (1970)
"Já vím, že jste svělá hrobnice" ...dialógy hlavných hrdinov nemajú chybu :)
Cal (1984)
Skvelá hudba Marka Knopflera.
Ochránce (2012)
Ja nemecké filmy ozaj nemusím, ale tento ma príjemne prekvapil. Pozerať som ho začala kvôli T.Schweigerovi s pochybnosťami, že pôjde o trápny pokus urobiť film a dať príležitosť vlastnej dcére, ale bolo to prekvapujúco dobré. Nenudila som sa.
Pí a jeho život (2012)
Film ma tak zaujal, že som pri jeho pozeraní úplne zabudla kde som. Úžasný zážitok.
Vzpomínky na lásku (2004)
Krásny a dojímavý film. Silný príbeh.