Recenze (385)
Iron Man 3 (2013)
Tento díl iron-mana se mě líbil nejvíce a konečně se něco dělo.Ten Robert Downey Jr. mi do té role dobře sednul.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Ano další úžasné a velice velice až převelice skvělé pokračování.Nic víc dodávat nemusím plných 100%!!!!
Zrození Planety opic (2011)
Ty opice mě dostaly asi pro mě nejlepší film tohoto roku.
Pařba ve Vegas (2009)
Hodně dobrá asi jedna z mojich nejoblíbenějších komedií.Můžu se na to dívat pořád nikdy mě to nepřestane bavit.
Marley a já (2008)
"Pes nemá zapotřebí rychlá auta, velké domy nebo značkové oblečení. Mokrý klacek bohatě postačí. Psovi je jedno jestli jste bohatí,chudí, chytří, hloupí, oškliví, hezcí. Dejte mu srdce a on vám dá své. O kolika lidech tohle můžete říct? Kolik lidí dokáže, aby jste se cítili vzácní, ryzí a mimořádní. Kolik lidí dokáže, abyste se cítili výjimeční?"..... pro mě definice filmu Marley a já. Nebudu tu psát jak je to ten nejlepší film, který jsem kdy viděl. Prostě a jednoduše nic lepšího už za svůj život neuvidím ať to bude cokoliv, protože já už si TEN nejlepší film našel.