Poslední recenze (24)
Megamind vs. The Doom Syndicate (2024)
Nebylo to vůbec špatné. Líbil se mi první díl a tohle bylo taky dobré.
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
Druhá serie by byla dobrá. Nejlepší byly vlastně ty vsuvky a mini-příběhy z minulosti. Konec posledního dílu se totálně nepovedl.
Dva holma (2022) (seriál)
Nejdříve jsem si nebyl jistý jestli se dívám na parodii nebo ne. Seriál je tak trochu šílenost ad absurdum.