Recenze (29)
Shrek Třetí (2007)
Tento diel Shreka už mi prišiel nasilu. Zasmiala som 2x pri muzičke, ktorú spusti Merlin Shrekovi a Artušovi, a keď to rozbalili princezné v akcii za zvukov Barracuda. Inak milá rozprávka, ktorá deti poteší.
Shrek 2 (2004)
Ako som spomínala pri 1, je to rozprávka pre deti, ktoré sa bavia na príbehu samom o sebe a skvelých textoch. Ale dospelí diváci si pripomenú minimálne 20 filmov, ktoré táto rozprávka vtipne paroduje v tom najnevinnejšom zmysle :) môj najobľúbenejší Shrek je 2.
Shrek (2001)
Scénar 5*, zvyšok 4*. Táto rozprávka je možno pre deti, ale najviac o nej hovoria dospelí :)
Doba ledová (2002)
Túto rozprávku zbožňujem so slovenským dabingom - žiadna love story, príbeh o hrdinoch, ktorí napriek rozdielom mali spoloční cieľ a popri ňom si našli k sebe cestu. Jednoduchý dej, zábavný scénar, pekná grafika, príjemná hudba a symbolická veverička :)
Hokus pokus (1993)
Americké mestečko v období Halloweenu. Rok výroby 1993: najsilnejšia stránka filmu je hudba, najslabšia dialógy, čo sa týka masiek a efektov na rok výroby a žáner filmu obstojné. Určite by som ho odporúčala iba pre deti.
Matrix (1999)
Už pri pozeraní, divák nevie čo očakávať, doslova nasáva informácie aby pochopil dej a rozhodne sa nenudí. Efekty, herecké výkony, scenár aj réžia sú skvelé. Vznikol nový kult tohto filmu, ktorý je jedinečný a rozhodne sa dalo očakávať iba jediné - jeho pokračovanie.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Sklamanie, ani som ho nedopozerala, snáď sa na to neskôr ešte dám. Pravdou je, že napriek láske k Akta-x už od malička, toto bol úder pod pás... to čo mal prvý film, druhý stratil. Natáčať po 10 rokoch asi nebol najlepší nápad. Ako toto vôbec mohli natočiť ?!
Akta X - Film (1998)
Tento film som považovala za úspešne zvládnutú bodku za celým seriálom. Nič čo fanúšik x-files očakával, tu nechýbalo : konšpirácia, akcia, tajomstvo, trocha drámy a nakoniec veľkolepý záver.
Ztraceni (2004) (seriál)
4* za môjho chlapa, ktorého som nemohla od tohto seriálu odtrhnúť :) -1* časom sa človek odmiluje od seriálu, pretože čoho je veľa...
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Hlavná hrdinka Zoe sa mi stráca medzi pestrou škálou charakterov vedľajších postáv a ich osudov (ktoré sú mnohokrát zaujímavejšie). Jej story síce odštartovala dej a vytvorila zápletku, no potom sa seriál zmenil z boja o" právo na svoje miesto" na Beverly Hills 90210 v malomestských pomeroch. Seriál by sa mohol volať Bluebell. Pre mňa najväčší nedostatok seriálu, je výber herečky (Rachel je krásna a určite talentovaná - ale vyzerá ako 17 ročné dievčatko). Zoe je 28 ročná lekárka, ktorá má citové a vzťahové problémy (ako môže byť teda vyrovnaný chirurg?) - nebola som schopná akceptovať, že ju hrá "17", ktorá sa chová až prehnane dospelo.