Recenze (6)
Rampage Ničitelé (2018)
jedna hvězdička pouze za efekty, jinak zbytečných 100 minut
Pes zabiják (2017)
Proboha proč ? pes, který ztratil čich, zrak i sluch to jsem ještě neviděl. A ty tři herecké taháky ve finále nepředvedli nic. Zbytečných 90 minut
Grizzly zabiják (2015)
jedna * pouze za okolní přírodu. jinak ztráta času. a když na konci filmu všichni vylezou z vody a mají téměř suché oblečení, je to stejně ubohé jako celý film.
Proti slunci (2015)
vzhledem k předloze, která vychází ze skutečných událostí tak je to lepší průměr, ale co to jako mělo být s tím žralokem. to se tvůrcům moc nepovedlo
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Tohle by měli pouštět ve školách.
Strážci Galaxie (2014)
Hrůza, kromě efektů a naštvaného Vin Diesela to nestálo velice za moc. Nejhorší marvelovka co jsem viděl.