Recenze (1 016)
Addamsova rodina (1991)
no kto by ich nemiloval. myslím, že jedna z mála výnimiek kedy filmové spracovanie serálu vôbec nebolo na škodu.
Flintstoneovi (1960) (seriál)
milovaný seriál môjho detstva. neviem prečo ale mne barney rubble vždy pripomínal jana baláža z elánu.
Hledá se Nemo (2003)
najlepšia je tá rybka- zábudlivka a žraločia terapia
Flintstoneovi (1994)
myslím, že john goodman je v roli freda flintstona ako doma. poteší aj elizabeth taylor v roli "milovanej" svokry. 3 a 1/2*
Misery nechce zemřít (1990)
dobrá scéna bola keď annie urvala paulovi nohy a zahlásila: " Ja ťa tak milujem ".
Cela smrti (1996)
viacmenej priemerný kus k problematike trestu smrti, rasizmu a rodinných vzťahov. gene hackman jasne žiari.
Maléna (2000)
ja jednoducho milujem monicu bellucci
Babe 2: Prasátko ve městě (1998)
pašík ide do mesta a ani tu nezaháľa.
Příběh z Bronxu (1993)
dnes už jeden z klasických počinov s de nirom, tentoraz ako aj s jeho režijným debutom. príbeh ako mafián "ukradne" poctivému statočnému otcovi jeho syna.
Pravidla moštárny (1999)
krásne spracovaný príbeh, dej pekne plynie, mnoho momentov pohladí na duši. homerov návrat bol vskutku dojemný.