Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Po prvních dvou filmech jsem se na Návrat krále opravdu těšil už půl roku dopředu. Narovinu: Strávit tři a půl hodiny u filmu, to chce hodně trpělivosti. To vás ten film musí chytit. A já jsem u Návratu krále zůstal s otevřenou pusou v sedačce až do konce titulků, před sebou 2 prázdné krabice od velkého popcornu, prázdná dvoulitrovka a na rukou okousané nehty. To co jsem tenkrát v kině zažil, byl opravdobý filmový zážitek, jaký se u mě zatím neopakoval. Celou dobu jsem hltal ty nádherné záběry, strhující bitevní scény a vynikající herecké výkony. Nechápu jak toto mohl natočit obyčejný smrtelník. Peter Jackson je nejspíš z jiného světa, nebo je to jen génius. Protože dokonale dokázal ztvárnit fantasy svět, kterému uvěříte, že doopravdy někdy mohl existovat. Díky této trilogii jsem se i začal zajímat o fantasy, což mě nikdy nezajímalo. Film mě ohromil a na konci opravdu dojal. Po těch tří a půl hodinách se mi nechtělo ze sálu pryč, nemohl jsem uvěřit že je konec a příští leden se už žádný Frodo nekoná. Pokud někdo natočí Hobita, musí to být Peter Jackson, protože jedině on ví "jak na to".
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Toto je pro mě zatím jednoznačně nejlepší potterovka jak v knižní podobě, tak i v té filmové. Cuarón dokázal to, co se Columbusovi nepodařilo. Atmosféru. Opravdu je zde konečně vidět ten pravý potterovský svět. Takhle jsem si ho představoval při čtení knihy. Ba i herci začali podávat lepší výkony. První a druhý díl byly opravdu spíše pohádky. Ale Vězeň z Azkabanu je fantasy thriller. Zkrátka super podívaná pro celou rodinu, kde se budou královsky bavit i dospělí. Nox
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Tento film jsem poprvé viděl asi v 7 letech, a tehdy jsem moc nevěděl o co jde. A film si mě tehdy podmanil jakousi podivnou atmosférou, a nechal ve mě hluboký dojem až dodnes. Teď, po dalším shlédnutí po mnoha letech, film dostal úplně nový rozměr, ale na své působivosti a atmosféře neztratil vůbec nic, a já film vnímal stejně jako v těch 7 letech s trochou nostalgie v srdci, a zamáčklou slzou v oku. Prostě fantazie...
Interstellar (2014)
Láska nebeská (2003)
Film mě naprosto rozložil svou pozitivní notou... tohle si chci dát znovu!
Vetřelec (1979)
Klasa... Nemůžu dát jinak než za 5
Forrest Gump (1994)
Úžasný film, úžasní herci, úžasný scénář, úžasný soundtrack. Není nic co bych filmu vytknul.....
Predátor (1987)
Osvícení (1980)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nejlepší Tarantinův film.