Oblíbené filmy (10)
Leon (1994)
Srdeční záležitost. Skvělý Reno, perfektní Oldman a Portman, která už tenkrát byla krásná.
Mládí (2015)
"Emoce jsou vše, co máme..."
Spalovač mrtvol (1968)
Geniální Rudolf Hrušínský, submisivní Vlasta Chramostová, mrazivá atmosféra, zrůdnost jednání. Dvě rakvičky a dva věnečky to jsou dohromady 4 hvězdičky a jedna navíc za režii. Herz v životní formě.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Hrdobec? Hrdobec, nooooo, to je takovej brouk :-)))
Kulový blesk (1978)
"To házel Fazikaš, já jsem jenom řídil palbu". Lze vidět znovu a znovu a znovu. Nesmrtelná klasika, nesmrtelné hlášky... Pozor u druhé koleje... :-)
Láska nebeská (2003)
Jediný romantický film, který si v relativně pravidelných intervalech pouštím. Skvělé herecké výkony všech zúčastněných, smích střídají slzy, všechno ladí. Pro mne jeden z nejlepších filmů, které znám.
Želary (2003)
Mechanický pomeranč (1971)
Partička výrostků, kterou bych nechtěla potkat. Surové, brutální, psychedelické, naturalistické dílo, po jehož shlédnutí jsem byla v šoku. A jsem pokaždé, když ten film vidím. Je totiž návykový - jako moloko...
Pátý element (1997)
Tenkrát mi bylo čerstvě 18, vlasy jsem si obarvila jako Leeloo a definitivně si zamilovala filmy Luca Bessona a geniálního Oldmana. Tohle je pro mě kult.
Komici s.r.o. The Tour (2016)
Rozpoznat hranici mezi realitou a fikcí je v případě tohoto filmu pod mou rozlišovací schopnost, protože rozdíly se stírají, divák (já) postupně ztrácí přehled, co je hrané a co je myšleno vážně, ale je to vlastně úplně jedno. Film drží pohromadě, ať již v rovině dokumentární či hrané a lehkost, která z něj čiší je pohlcující, smích, který mě za celou dobu neopustil, osvobozující. Komici s.r.o The Tour obsahují spoustu (místy možná lehce nekorektního) humoru, který není pro každého, ovšem v rámci žánru je bezchybný. Bez dalších průtahů dávám 5 hvězd, protože tenhle film a všichni, kdo se na něm podíleli, si to zaslouží!