Recenze (3 409)
Za hranicí - Půda (2022) (epizoda)
Nekam se to posouva, je to porad divne, ale prijde mi, ze divne malo. Snad to v poslednich trech dilech vygraduje.
Futurama - Rozval Roswell (2001) (epizoda)
Cestovani casem, casove paradoxy a strasna prdel.
Futurama - Víc neštěstí, než rozumu (2001) (epizoda)
Prijit kvuli humoru, zustat kvuli srdicku.
American Animals (2018)
Netradicne pojaty heist, ktery diky pouziti dokemntarnich zaberu, ziskava az psychologicky a psychoanalyticky rozmer.
Bo Burnham: Inside (2021) (pořad)
Bo Burnam presne balancuje mezi cringem trefnou parodii a sebeshazovanim aby sam v pokoji utahl delsi stopaz. Ja se bavil, obcas jsem zasl nad jeho vynalezavosti a rikal jsem si, ze musim nakoukat dalsi jeho stand-upy. Jak bude asi fungovat s publikem?
Moon Knight (2022) (seriál)
Zacina me ta marvelovska serialova formule (oproti filmove) uz celkem nudit. Ja bych si tak pral Moon Knighta se stejnym obsazenim ve filmove podobe.
Moon Knight - Bohové a monstra (2022) (epizoda)
Konecne dojde na nejakou akci a dokonce i celkem epickou. Ale stale jen v ok kvalite. Ale nemuzu se zbavit pocitu, ze jsme zase dostali klasicke finale stokrat videne a okorenene o povinne teasovani na dalsi radu.
Za hranicí - Ztráta (2022) (epizoda)
Neocekavany nalez tomu dava trosku nove stavy.
Největší showman (2017)
Je to kycovita sragora s tema nejhorsima popickovyma stredouproudyma pisnickama a tanecnima cislama jak z jakehokoli nahodneho klipu popovych hvezdicek. Opravdu to neni muj salek caje, ale proti gustu...
Za hranicí - Čas (2022) (epizoda)
Dej nam postupuje dopredu, ale ne tak rychle jak bych si pral. Zaver zase dostane grady, ale proc musime sledovat randeni a podobne veci?