Recenze (3 415)
Masomlejnek kodoku (2017)
Kviff: Prvni pulhodinka je nesmirna nuda. Diky tomu jsem na chvilku usnul (holt to byla pulnocka) a probudil se v prubehu brutalniho splatteru, ktery ale nebyl nicim zabavny, nebo zajimavy. Krve tu strika hodne, ale na dobry film to je zalostne malo.
Sad granátovníků (2016)
Kviff: Pomalu vypravene, ale o to silnejsi (i kdyz komorni) drama. Zaverecna pointa ve me zustala i po projekci celkem dlouho.
Obchod na korze (1965)
Kviff: Wow, i po vice jak padesati letech jde o nesmirne silny film, z ktereho jsem se nemohl odtrhnout.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Kviff: Limonadovy Joe se proste neokouka. Projekce na festivalu ve Varech v plnem salu byla celkem zazitek. Od zacatku do konce jsme se kralovsky bavili a az si to pustim nekdy znovu, budu se bavit stale.
Poslední z nás (2016)
Kviff: Tak toto podobenstvi me uplne minulo. Prvni pulka je jeste prijemne syrove zajimava, ale kdyz v druhe pulce dej prejde do metafyzickeho lesika, ztratil jsem se a uz jsem se do konce nenasel.
Nový příběh rodu Taira (1955)
Kviff: po pribehove strance jde o celkem nudny film, kde se resi klanove a kastove rozbroje a pri. Po vizualni strance se na to kouka celkem hezky. Kostymy a kulisy jsou paradne atmosfericke. Jen by si film zaslouzil trosku dynamictejsi provedeni. Cely film je postaven ze statickych celku a velkych celku. A toto divadelni provedeni proste uz spise nudi.
Horníkova růže (1974)
Kviff: Styl animace me moc nebavil stejne jako hornicke tema. Nic prevratneho, ale je to fajn.
Třináctá komnata prince Měděnce (1980)
Kviff: Prijemna a zabavna groteska groteska plna vtipku a hlasek.
Tvář (1973)
Kviff: Silne tri minuty.
Jsouc na řece mlynář jeden (1971)
Kviff: Skvely Kopecky, styl animace me ale za srdicko nechytl a pribeh byl predvydatelnejsi nez jsem cekal. Body to ale sbira za nekompromisnost.