Recenze (3 417)
Tvář (1973)
Kviff: Silne tri minuty.
Jsouc na řece mlynář jeden (1971)
Kviff: Skvely Kopecky, styl animace me ale za srdicko nechytl a pribeh byl predvydatelnejsi nez jsem cekal. Body to ale sbira za nekompromisnost.
Pomsta (1968)
Kiff: Diky netradicni animaci se na to krasne kouka, je to prekvapive drsne a nekompromisni. Tech par minut utece jako voda.
Metamorfeus (1969)
Kviff: Chybejici pribeh mi vubec nevadil. Dostal jsem psychedelickou fresku na tripu, ktera zahltila vsechny me smysly.
Do lesíčka na čekanou (1966)
Kviff: Hezke, celkem hororove, predvidatelne a akorat tak dlouhe.
Špatně namalovaná slepice (1963)
Kviff: Na to, ze to ma trinact minut, pusobi kratas docela rozvlakle. A chbyi mi tam jeake vetsi komedialni momenty, kdyz pribeh moc nechytne.
Vzducholoď a láska (1948)
Kviff: Krasny animovany kratas, ktery pusobi audiovizualne uzasne a je plny malych komickych momentu.
Druhá strana naděje (2017)
Kviff: Zacalo to jako nejake nude socialni drama a kdyz se to preklopilo do absurdni komedie, kde se chlamal cely sal, zpozornel jsem. Nakonec to je pecka narvana suchymi hlaskami, strnulymi hereckymi vykony a absurdnimi scenkami, ktere maji potencial stat se klasikou.
Život za život (2016)
Kviff: Atmosfericky film, ktery jsem vydrzel vzhuru i kdyz nemam v lasce doktorske filmy ani nezavislacke pohledy na rozbourene more.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Extended edition: Od zacatku do konce je to jizda nabita atracema, na ktere se skvele kouka. Do toho se micha skvele prepalene Thorinovo silenstvi, cameo Christophera Lee, nebo konecne nejaka Bilbova akce. Jasne jde o nejlepsi dil Hobbiti serie, ale Lotr je porad vic.