Poslední recenze (133)
Napospas osudu (2014)
kdyz se to veme z jineho uhlu , jedna se zaznam udalosti co se stalo po tom co Tanos louskl prsy.
Kostlivec (2023)
Mega luxus horror s velkym H , sice bez lekaček by se to nebobešlo ale zrudička zpracovaná pěkně atmoška ušla , všechno to fungovalo , až na konci jsem si řekl že by to mohlo byt od Kinga bo to zdřejmně žralo stracho jako v IT , vice takových zpracovní .85
Po zavírací době (1985)
Už to docela hodne zestarlo, sice me na to bavilo se divat a čekat jak to dopadne , ale jinak me to nezaujalo , znova si to nepusím .