Poslední recenze (8)
Skins (2007) (seriál)
Stačí stručne: jednoznačne najlepší soundtrack zo všetkého, teda nielen zo seriálov ale aj z filmov (pre môj hudobný vkus mi sadol ako zadok na šerbel :) Seriál samotný je tiež veľmi fajn, až na pár dielov čo mi príliš nesadli.
Stárnoucí gigolo (2013)
Opäť som po dlhej dobe vychutnal vôňu kombinácie: New York & jazzík á la Allen. Váhal som aj nad plným hodnotením filmu, narušilo ho iba pár scén, ktoré som napriek tomu že ani najmenej nie som antisemita, úplne nestrávil, ako bola židovská "domobrana" a potom "súd". Páčila sa mi aj súhra Turturro & Allen. Pravdepodobne Woody Johnovi do scenára trochu kibicoval :) ale nebolo to vôbec na škodu, naopak. Soundtrack priam dokonalý, zanôtila si aj Vanessa, ktorá vyzerá stále veľmi dobre. Pohodový filmík a fajn záver s roztomilou Loan Chabanol.
Tajuplný vlak (1989)
Hviezdička navyše za Lurieho muziku. Atmosféra Memphisu s jej podfarbením + pomaly plnynúci jednoduchý dej = typický Jarmusch. Pre mňa očarujúci zážitok.