Recenze (1 118)
Kickboxer (1989)
Jean-Cloude mi zkrátka přirostl k srdci, Kickboxer je béčko podle typické JVCD šablony na kterou nedám dopustit, nechybí motiv pomsty, ultraslizký záporák, moudrý starý mistr, natahování na laně, skvělý soundtrack, mile přitroublé dialogy a úžasný finálový souboj, zde byl Van Damme ve vrcholné formě.
Krvavý sport (1988)
Zde je moje hodnocení velmi nostalgické, je to jeden z velké pětky filmů mého dětství, spoustu hodin jsem u něj proseděl a rád se vždy znovu podívám na to, jak byl Jean-Claude ještě ve vrcholné formě a nasekal spousty zlých číňanů. Navíc nehorázně našlapnutý soundtrack, tenhle film má zkrátka styl.
Krvavý diamant (2006)
Odzbrojující herecké výkony, dechberoucí prostředí překrásné a zároveň kruté Afriky.
Ztraceni (2004) (seriál)
Žádný jiný seriál nedokáže vzbudit takové očekávání dalšího dílu.
Skrytá identita (2006)
Absulutní napětí a kurevsky dokonalá pointa.
Americká krása (1999)
Není nic horšího než být obyčejný.
Úsvit mrtvých (2004)
Naprostá špička mezi zombie filmy, spojením dokonalé atmosféry, perfektní kamery a nadhledu vznikl žánrový skvost.
Příběh rytíře (2001)
Čistě pozitivní film, který nemá jiný zájem, než, abyste se usmívali, je to hezky barevné s hezkými herci, prostě hezké.
Ostrov (2005)
Brilantní sci-fi s dokonalou audiovizuální stránkou.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Bagatov films