Recenze (562)
Simpsonovi - Tajemství úspěšného manželství (1994) (epizoda)
Manželství Homera a Marge prochází krizí přičemž Homer je zde jako učitel "laik".70 procent.
Simpsonovi - O čem muži sní (2015) (epizoda)
Homer zde to nemá jednoduché.Trpí tady narkolepsií(poruchou spánku).Pospává,kde se dá.Dokonce usne i v práci.V jeho sektoru v elektrárně dokonce vznikne požár.Taky manželství Homera a Marge má krizi.Homer si najde za Marge mladší náhradu.O něco později si i Marge najde místo Homera staršího muže.V této epizodě hodně pije Homer pivo a jeho nová přítelkyně docela taky.O Bartovi a Lise zde moc v této epizodě zmínka není.Homer se dokonce i s novou přítelkyní i vyspí,ale asi za to nemůže,nebot večer před tím byl docela opilý...Dám 3 hvězdy a 60 procent(viděno v angličtině na You tubu).
Komisař Rex - Nenávist k hezkým blondýnám (2002) (epizoda)
Mně se to docela líbilo.Celkem příjemný díl.Zápletka s blondýnkami a poštákem je dobrá.Rex zde je aktivní trochu méně,ale koukatelná epizoda to je.Jinak komisař je dobrý.Blondýnky jsou zde pěkné.Dávám proto 60 procent.
Bookmaker - Tyhle prachy smrdí (2023) (epizoda)
Průměr.Tak kolem 60 procent.Charlieho Sheena jako herce můžu.Tento seriál je dobrý.Jinak ostatní herci v tomto seriálu jsou taky dobří.
Inkoustové srdce (2008)
60 procent.Nenadchne,ale sem tam pobaví.Dávám 3 hvězdy.Knihy mám rád taky.Herec Fraser zde je celkem dobrý,ale byl lepší ve filmu Mumie.Tady je celkem zajímavý příběh a dobré dialogy.Jinak sekundující herci jsou taky dobří.Fraser už měl lepší filmy a žánr fantasy mu až tolik nesvědčí...Nic proti.
Simpsonovi - Vánoce u Simpsonových (1989) (epizoda)
Rodina Simpsonových toho dne získá psa Spasitele.Shodou náhod jsou právě Vánoce.Homer je cholerik a alkoholik,Marge je starostlivá máma,Lisa nadaná umělkyně hrající na saxofon a Bart je nápaditý uličník a Meggie je nemluvně.
Na krok od nebe (2011) (seriál)
Mně se to líbilo.Spíše průměr.Dávám 3 hvězdy hlavně za výkon Terence Hilla.Prostředí tohoto seriálu je moc pěkné.
Rychlý Stripes (2005)
Jako ujde to.Některé momenty tohoto filmu jsou slabší.Jinak komika je fajn.Dávám 2 hvězdy.Příběh je pěkný a originální.Jinak gagy s mouchami jsou zábavné.Výkon zebry a hlavního hrdiny je dobrý.
Poslední chlap - Den blbec (2017) (epizoda)
Ale jo,bylo to dobrý.Docela se mi to líbilo.Hlavně výkon Tima Allena a Nancy Travis.Dávám 3 hvězdy.I video,které nahrává Mike Baxter(Tim Allen)bylo pěkné.Jinak bylo téma stěhování do jiného bytu.Viděno v angličtině bez titulků.Hodnotím 65 procenty.
Simpsonovi - Klobouk plný viny (2017) (epizoda)
Homer v sobě objeví talent na hraní šachů.Bohužel má i občas smůlu.Třeba,když mu odtáhnou automobil.Bart a Lisa se v této epizodě moc nemusí.Marge sem tam sleduje Homera při hraní šachů.Děda Abe je v penzionu(na začátku této epizody)a vnuk Bart jde k němu na návštěvu.Klobouk,který patří Lise Bart hodí na šroták a později jej kvůli Lise odtamtud zachrání...Dávám 3 hvězdy.