Recenze (163)
George & A.J. (2009)
Škoda podivné animace, ale jinak jde o povedený kraťas. 70%
Izolace (2006)
Být tam ještě o jednu scénu s nožem v zadku více, tak bych dal i o hvězdičku více ;-) 65%
Kyklop (2008) (TV film)
Příběh kyklopa Jednoočka mě naprosto minul ve všech ohledech. Ani nechtěná směšnost tento výtvor od odpadu nezachrání. 10%
Top Gear USA (2010) (pořad)
Dost nepovedená kopie bez špetky vtipu. 15%
Bestie (1988)
Až na pár drobností (například příliš zvratů ke konci) po všech stránkách velmi dobrý válečný film. 90%
Máš minutu! (2011) (pořad)
Nerad to říkám, ale ač mám dvojici Suchánek+Genzer rád, tak tento pořad je ztráta času. 20%
Šéfka (2011) (pořad)
Psaní komentáře k tomuto považuji za naprostou ztrátu času stejně jako sledování, takže nechť mluví čísla...0%
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Strašná blbina, ale za tu srandu nedám nulu, takže 1% :-)
Cesta do středu Země (2008) (TV film)
Cesta do středu Země je má nejoblíbenější Verneovka. Už kvůli tomu bych filmu, který se touto knihou motivoval rád dal dobré hodnocení. I přes veškerou snahu se mi však nedaří najít nějaké pozitiva, která by odvrátila nevyhnutelné. Škoda.. 20%
Vražedná hra (2008)
Námět je docela zajímavý a prostředí ještě také ujde. Tím bohužel všechny klady tohoto díla končí. Postavy jsou všechny více méně nesympatické a jejich jednání je hloupé. I přes svoji krátkou stopáž, díky monotónnímu ději (nějaké ty keci, hudba, dveře a zase znovu), film začne poměrně brzo nudit a znovu už nezaujme. Avizované šokující rozuzlení je navíc průhledné jak mastný papír už zpočátku. 30%