Poslední recenze (6)
Sezóna za vodou (2016) (seriál)
Hokej žeru. Koukám na většinu hokejových filmů, dokumentů a nejradši mám pohledy do zákulisí, což je přesně tento dokument. Po prvním díle ale celkem zklamání. Tak nějak bez konceptu a působí to chvilkami amatérsky i po technické stránce. Možná přijatelné, kdyby to byli hráči v české Extralize, ale když už máte k dispozici české hvězdy NHL, tak by si to zasloužilo víc. Škoda, nevyužitý potenciál.
Iron Man 3 (2013)
Upřímně, na předchozí díly Iron Mana jsem se poprvé podíval až před pár dny a to hlavně z důvodu, abych mohl jít s kamarádem na premiéru trojky. Po slušné jedničce a o něco horší dvojce byla temnější trojka příjemným překvapením a za mě nejlepším dílem série, což bylo pravděpodobně umocněno i postprodukční 3D projekcí a atmosférou narvaného kina při premiéře.
Góóól! III. (2009)
Pro fanoušky předchozích dvou dílů, kteří se dva roky těšili na vrchol Santiagovy kariéry, je to hořké zklamání.