Recenze (314)
Kdo přežije - Gabon (2008) (série)
Úžasná řada s úžasnou Sugar.
Pátrací eso (1993)
Není nad tématické večery s mým dědou :-)
50/50 (2011)
J. Gordon-Levitt je velice příjemný herec a role podobného ražení, jako jsou tato nebo ta v 500 dní se Summer, jsou pro něj jako stvořené. Trochu mi vadil S. Rogen, protože postavy tohoto typu příliš v oblibě nemám - ale budiž, jako "odlehčovatel" od těžké životní situace svoji roli sehrál a párkrát mě i rozesmál (avšak bez něj by byl film ještě lepší). Když se na poli objevila A. Kendrick, ihned bylo jasné, k jakému rozuzlení film dospěje - a byl jsem nakonec rád, že tomu tak bylo:-) Ještě na okraj: B. D. Howard opravdu nezávidím, že v jednom roce musela ztvárnit dvě takto "příjemné" postavy (Černobílý svět) :-) 8/10
Ďáblův advokát (1997)
Připadalo mi, že sleduju remake Rosemeryna děťáka, obohacený o Al Pacina. Nutno dodat o fenomenálního Al Pacina. 8/10
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Jedna hvězda za Kluse, druhá hvězda... asi taky za Kluse. Podprůměrná pohádka nevybočující z řady současné podprůměrné tvorby.
Warrior (2011)
Klišé kam se podíváš, přitom film bojující o nejvyšší příčky (nejen) zde na ČSFD. Zaslouženě? Asi jo. 8,5/10
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
První ze tří setkání Jamese a Amandy, vynikající odměny a celkem sympatický vítěz. 8/10
Kdo přežije - Mikronésie (2008) (série)
Mikronésie, Mikronésie... (upozorňuju, že tady najdete SPOILERY) Už s prvním dílem mi bylo jasné, že tato řada bude mimořádná. Když vidíte přicházet Yau-Mana, Ozzyho nebo FairPlaye, co jiného také můžete předpokládat? Sám Jeff Probst ji považuje za nejlepší. Já ji za nejlepší nepovažuju, třebaže jsem se hodně bavil a celou řadu zhlédl za jeden večer. Důvod je prostý - vyřazování (či zranění) většiny mých oblíbenců hned od úvodu na úkor ženské aliance mi po chuti příliš nebylo. Holkám ale musím složit poklonu, protože díky ním byla většina kmenovek nezapomenutelných - vyřazení Ozzyho, Jasona, ... nebudu říkat nic objevného, že vyřazení Erika je možná nejkomičtějším a nejnezapomenutelnějším momentem celé řady (ne-li celého Survivora). Já jeho krok trochu chápu, ale stejně bude považovaný za nejhloupější v dějinách (sice byl po H. vs. V. ohodnocen jako druhý nejhloupější po J.T. imunitě, ale to považuju za emotivní rozhodnutí, díky aktuálnosti té řady). Dalším faktem, který trochu mírní nadšení a brání nejvyššímu hodnocení, je pro mě vítězka Parvati, protože se mi s touto řadou zprotivila a já jednoznačně fandil Amandě. Nutno uznat, že Parvati je spolu s Russellem nejlepším taktickým hráčem, který Survivora kdy hrál. 9/10
Prolomit vlny (1996)
Neskutečně silný film, který je tak hnusný ale přitom krásný. Emily Watson podala jeden z nejlepších hereckých výkonů, které jsem kdy viděl. Mám však problém s hodnocením, protože mi bylo chvilkami dost nepříjemně a Trierova provokativnost není zrovna šálek mého čaje.
Poslední pokušení Krista (1988)
Nelze hodnotit...