Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
co k tomuto skvostu světové kinematografie dodat....snad jen.... houšť....
Město bohů (2002)
Samotáři (2000)
Koukám na ty baráky, to jsou super baráky. Ty jo. Co to je za město? To je Dubrovník?.......cheche..tadle hlaška je boží:)
Podfu(c)k (2000)
Hotel Rwanda (2004)
Requiem za sen (2000)
Tak jsem právě se dodíval na jeden z nejsilnějších filmů co jsem zatím viděl....silně emotivní film, u kterého hudba k filmu není jen hudbou k filmu, ale vytváří další hluboký zážitek. Když se k tomu přidá ještě skvělá režie a kamera tak nám vychází jeden z nejlepších filmových počinů minimálně posledních let...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nadčasový film, nejlepší akční scifi, velmi originální příběh, dokonalé, na svou dobu revoluční triky! 95%
Fargo (1996)
skvělý film s prvky geniality:)...hned od začátku mě doslova chytil, hltal jsem každý záběr, každou scénu...ani nějak přesně nedokažu říct, čím přesně mě tak chytil - že by svým cynickým humorem, působivou mrazivou atmosférou (a to doslova:), či zcela věrohodnými hereckými výkony (S. Buscemi, klobouk dolů:) ...no je toho povícero.......