Poslední recenze (48)
Jasmíniny slzy (2013)
Četla jsem pár recenzí a jsou pořád dokola o tom, jak je Jasmína nesympatická a hrozná. A já se ptám: Byla ve filmu sympatická postava? Za mě ani jediná. Ale ani vyloženě naopak, všichni nastejno. Jasmína to schytala. Jenže tenhle film, to je prostě život (pro mou kamarádku vyloženě krásný). Sudičky, sáhněte si do svědomí, jestli to, co vás irituje, není náhodou tak trochu vaše.
Hlasy (2014)
Záležitost, která mě velmi iritovala pocitem, jaká je to kravina. Zároveň celkem zajímavé dílo, na které nikdy nezapomenu, včetně obtížného žánrového zařazení.
Můj příběh (2019)
Je smutné, že film s tak důležitým, ne-li nejdůležitějším poselstvím je tak odfláknutý a velmi podprůměrný. Místy jsou totiž snad i různé německé Rosamunde lepší a zajímavější. Od začátku jsem uvažovala o jedné, max dvou hvězdičkách, nakonec s odřenýma ušima tři. Dvě za myšlenku, jedna za Kříže, západ slunce a tanec..