Recenze (3 346)
Zúčtování s minulostí (2001)
Tematicky trochu podobne Obcanské výchově, ale rozhodně odlehčenější a vizuálně nesrovnatelně lepší.
V hlavní roli já (2008)
Komedie tak černá, až mi místy nepřišla vůbec k smíchu.
Kick-Ass (2010)
Po 20 minutách nudy se divákovi dostane nejaká ta plus mínus zábava. Jedna hvězdička je za HitGirl.
Sleep Dealer (2008)
Kyberpunková vize důsledků globalizace. Díky příběhu nepůsobí jako prvoplánová agitka (na rozdíl od např. Fast Food Nation). Triky sice odpovídají nízkému rozpočtu, ale nijak výrazně mě nerušily. Jen konec je na můj vkus trochu moc v hurá stylu.
Prokletý ostrov (2010)
První film od M. Scorsese, kdy jsem se nenudil.
Vysílání (2009)
Příjemný atmosférický minimalismus, hlavně díky soundtracku.
The Collector (2009)
Sice klišé na klišé, ale filmařsky v rámci žánru a rozpočtu dobře zvládnuto. Na rozdíl od Saw to není zbytečně překomplikované.
Přicházím s deštěm (2009)
Pseudomystický blábol. Dvě hvězdy jsou za soundtrack a vizuál některých scén.
Dr. Giggles (1992)
Na první pohled béčková vyvražďovačka, ale hláškující doktor, zrcadlové bludiště a čekárna jsou jasné přidané hodnoty.
Landův lektvar lásky (2009) (TV film)
Žánr: Dokumentární/Komedie Věty typu: "Zpívá Dan sám" nebo "On opravdu létá" mají potenciál vstoupit mezi kultovní filmové hlášky.