Recenze (162)
Ring (1998)
Ten nejklasičtější z klasických Kruhů. Žádný remake, žádná americká napodobenina. Zkrátka jeden z dokonalých japonských hororů.
August Underground's Penance (2007)
Trojka je předešlým dvou dílům sice podobná, ale není lepší. Ba naopak. Trojka mě lehce zklamala. Už v ní nezůstalo takové napětí a aranžmá atmosféry, které u uplynulých dvou dílech bylo velmi cítit. Proto dávám o hvězdičku méně. Jinak je to ovšem stále koukatelný, dobrý horor.
August Underground's Mordum (2003)
Hodnocení dávám stejné jako u předchozího dílu, protože tu není nic horšího, ba ani výrazně lepšího. Děj akorát začal trochu více gradovat přidáním silnějšího sexuálního kontextu a mnoho dalších spoluúčastníků vražd. To je jediná přednost vůči jedničce.
Srpnový underground (2001)
Naprosto vyvedený snuff smíchaný s gore. Nádhera. Film je hezky odlehčený, dá se na něj koukat se sklenkou dobrého pití a sušenkami, + si k tomu zapálit cigárko. Zkrátka dobrý objev. Fanouškům gore a nadšencům pro odpočinkové horory vřele doporučuji.
Amateur Porn Star Killer 3: The Final Chapter (2009)
Tak. Třetí díl měl další novinky oproti druhému. Například prostředí filmu se změnilo, režisér vybral lokalitu mimo jeho apartmán. Už se zde neobjevovaly ony útržky momentů, kterými byl celý druhý díl otravně prokládán. A zatřetí se ke konci hercova oběť snažila utéct, takže zde byl trošku silnější adrenalin na konci filmu, než u předešlých dvou. Zkrátka tento už nebyl takový pomalý a nudný, jako ty dva před ním.
Amateur Porn Star Killer 2 (2008)
Tento díl má svá pro i proti na rozdíl od prvního dílu. Režisér zvolil širokoúhlý formát, vybral si častější a větší barevnost snímku, než předtím. Zároveň byl celý chod filmu prokládán různými snuff útržky, které se v prvním díle vůbec neobjevovaly. Je zde také více hudby. Zkrátka dvojka se vyvedla lépe. Mnohem.
Amateur Porn Star Killer (2007)
Dobrý film. Málokdy jsem narazil na snuff filmy, ovšem tento je jako jeden z mých prvních naprosto skvělý. Atmosféra úžasná, taková vyšperkovaná přímo k filmu.
Hei tai yang 731 xu ji zhi sha ren gong chang (1992)
Výrazně slabší, než jednička. Vůbec mě nebavil.
Hei tai yang 731 (1988)
Perfektní film s brutálními momenty a útržky. Působil na mě velmi úzkostně, ovšem to pouze kvůli kontextu. Jinak je to perfektně provedený film, který má skvělé efekty a propracované brutální scény.
The Burning Moon (1992)
Příjemný starý a vtipný horor na odreagování. Líbí se mi jeho styl. Jak je natočen a zpracován. Taková ta nekvalitní kamera mě vždy hrozně unáší.