Oblíbené seriály (5)
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Akta X (1993)
Jeden z mála seriálů od kterých jsem viděl všechny díly a rozhodně jsem se do toho nemusel nutit, i když ke konci už to bylo slabší (dost mi chyběl Duchovny) a měly to možná skončit o jednu nebo dvě série dřív s plnou parádou. Na poli mysteriózních záležitostí rozhodně špička.