Recenze (165)
Akta X (1993) (seriál)
co dodat...legenda z 90 let :)
Slepičí úlet (2000)
Už nikdy nebudu podceňovat tyto nelétavé opeřence :D
Život s Hermanem H. Rottem (2015)
krátké ale o to více vtipné a výtečné !!!!!
Mučedníci (2008)
Pořád nevím vo co go......a to jsem to dokoukal celé....
Fantastický pan Lišák (2009)
prostě loutková paráda!!!
Rozmluvy (2008)
animace "alla prima" ve formě absurdit a vtipu ve vizuálním podání s působivým hudebním pozadím..
Molang (2015) (seriál)
jednoduché, vtipné (bez trapností) a milé...doporučuji pro všechny věkové kategorie :)
Paměť těla (2012)
Skvělí ale dost pochmurný snímek, který je v podstatě pocitovým mementem hrůz spáchaných na estonském lidu..Loutky navíc dodávají silný pocit odcizení a nemožnosti se bránit...
Psí ostrov (2018)
Po dlouhé době nádherný loutkový film se skvělými gegy a příběhem..
Přízračný svět (2001)
Takový melancholicky laděný snímek....asi se budu muset mrknout na komiksovou verzi :)