Recenze (165)
Oštrozok (2002) (seriál)
Absolutní dno z nových večerníčků. Naprostá debilita a strašný scénář....dále tento "večerníček" hodnotit nebudu,neboť nechci být nechutně sprostý....
Jack staví dům (2018)
Paradoxně ač jsou scény nechutné tak vyznění je až skoro grotesktní....a zbytek je prostě Tier
Pí (1998)
Dost dlouho jsem tenhle snímek odkládal abych nakonec uznal že to je absolutní bomba! Mysteriozní od začátku do konce....
Coco (2017)
absolutně jsem neveřil že to bude zhledutelné. A nakonec musím uznat že pixar to udělal opravdu nádherně...
Krysař (1985)
Nevím proč ale ona expresivita prostředí mi vubec nesedla...škoda, protože jinak mě celkové vyznění nadchlo a pospolu s hudebním pozadím naprosto geniální....Postavy (loutky) dodávají onu až gotickou symboliku...
Staré pověsti české (1952)
Překrásný příklad loutkové animace. Má vše co správné mýty mít mají....
Pérák a SS (1946)
Snímek své doby, od stylizace až po humor. Nicméně nejzábavnější jsou ony doslovné metafory- viz. až moc "zpívající" kanárek a asociace u symbolu viděných všude okolo v očích práskače....
Tropická bouře (2008)
Na poprvé jsem tento film protrpěl ale pokud ho máte spojený s určitým místem a časem a máte na něj náladu tak super! "Změna pigmentace" a podobné magořiny si nakonec člověk s úsměvem na rtech rád zapamatuje...
Muž ve stínu (2010)
Ačkoliv politický film tak přesto má až hororovou atmosféru,,,vynikající
Naušika z Větrného údolí (1984)
Takový japonský Moebius ale v pohádkovitějšm podání