Recenze (71)
Expozitura (2009) (seriál)
TV Nova no, co dodat. Haně Vagnerové by to slušelo v nějakém pornu, tady vůbec nemá co dělat. Divím se, že Nova neobsadila i herce z Ulice.
Insidious (2010)
S tou dimenzi snu bych si asi pohral trochu vic a Lin Shaye bych tady vubec neobsazoval (patri do "Plnou parou vzad" apod.), jinak TOP horor v tomto duchovnim zanru.
Barbar (2009)
Tvl, tohle je mazec!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Bomby v ponozkach? Aha.
Opravdová kuráž (2010)
Zdlouhavé nudné dialogy, místy pokusy o komedii, málo akce. Tohle není westernová střílečka...
Kazatel (2011)
Zdá se mi to nebo hraje Bettany poslední dobou v samých shitech?
Sucker Punch (2011)
Soundtrack je nářez, ostatní nestojí za řeč. Zack Snyder si snad libuje v podobných hrůzách...
Netvor (2011)
Námět slušnej, ale zpracování otřesný. Neskutečně předvídavý příběh, spousta nelogických scén a demence.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Tohle je hnědej flek na celé sérii Fast and Furious. Hentai na každym rohu a totální demence Lucase Blacka, kterej se akorát debilně tlemí. Symbol trapnosti.
Život po životě (2010)
Něco tak smutnýho jsem dlouho neviděl. Díky bohu za ten konec!!